Pomoc - Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak zamówić kuriera?
    • Najprostszym i najszybszym sposobem jest skorzystanie z kalkulatora na głównej stronie serwisu 24paczki.pl
    • Wyślij email – w mailu umieść dokładne dane dotyczące odbioru paczki przez kuriera jej dostawy, rozmiarów i zawartości. Po otrzymaniu takiej wiadomości skontaktujemy się z Tobą
  2. Czy możliwa jest płatność kurierowi?
    • Niestety nie ma takiej możliwości.
  3. Jak zapłacić za wysyłkę paczki?
    • Są cztery opcje jak można zapłacić,
      • po złożeniu zamówienia wyślij przelew na nasze konto (jest to najskuteczniejsza i najtańsza metoda),
      • przelewy24, dzięki tej opcji możesz również zapłacić kartą jak i zrobić przelew internetowy
      • PayPal
  4. O której mogę spodziewać się kuriera po odbiór przesyłki?
    • Kurierzy odbierają paczki od 9:00 do 17:00 Poniedziałek – Piątek
  5. Czy możliwy jest odbiór w Sobotę lub Niedzielę?
    • Niestety nie ma takiej możliwości.
  6. Ile kosztuje wysyłka?
  7. Czy mogę wysyłać w torbie podróżnej?
    • Zawartość paczki może być zapakowana w torbę podróżną, aczkolwiek proszę pamiętaj o zabezpieczeniu torby przed zniszczeniem lub otwarciem.
  8. Gdzie mogę wpłacić pieniądze za kuriera?
    • Zachęcamy do płatności online za pomocą systemy Paypal lub Przelewy24. Istnieje też możliwość bezpośredniego przelewu na konto.
      Nasze konta bankowe:
      Bank Millennium Polska (PLN):
      18 1160 2202 0000 0002 4068 7259
      Bank Santander Wielka Brytania (GBP):
      Dla przelewów krajowych w UK: Sort code: 09-01-50, Account: 05921252
      Dla przelewów zagranicznych: GB29ABBY09015005921252
  9. Ile czasu jedzie moja przesyłka?
    • Wszystkie terminy dostaw znajdują sie tutaj tutaj.
  10. Gdzie mogę znależć list przewozowy?
    • List przywiezie ze sobą kierowca. List będzie już wypełniony i gotowy do umieszczenia na paczce. Prosimy sprawdzić poprawność adresu na wypisanym liście.
  11. Jak mogę się dowiedzieć gdzie jest moja paczka?
    • Na kopii listu przewozowego znajduje się numer na podstawie którego możecie śledzić paczkę. Podany numer należy wpisac w okno track and trace tutaj:https://gls-group.eu/PL/pl/home
  12. Kierowca nie zjawił się po paczkę?
    • Nie było cię pod podanym adresem, minąłeś się z kurierem? Napisz do nas email kontakt@24paczki.pl.
  13. Kiedy kurier przyjedzie po paczkę?
    • Kurierzy odbierają przesyłki tylko w dni robocze. Od poniedziałku do piątku. Wszystkie zamówienia realizowane są zawsze dnia następnego po złożeniu zlecenia. Wszystkie zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną zrealizowane we wtorek lub w dniu wyznaczonym przez zleceniodawcę.
  14. Czy kurier zważy moją przesyłkę?
    • Kurier nie ma ze sobą wagi. Dlatego należy upewnić się co do wagi przesyłki przed złożeniem zlecenia. Po odbiorze paczki są mierzone i ważone w magazynie. W przypadku wystąpienia różnic w zdeklarowanej wadze lub rozmiarze, mogą nastąpić dodatkowe opłaty.
  15. Czy ceny są ostateczne?
    • Ceny podane w cenniku lub po zlożeniu zlecenia, są cenami ostatecznymi. Nie ma dodatkowych opłat lub ukrytych kosztów.
  16. Czy paczka jest ubezpieczona?
    • Paczki które wysyłacie za pośrednictwem naszego serwisu mogą być ubezpieczone nawet do 20 000 zł. Podczas składania zamowienia będzie dostępna opcja ubezpieczenia. Ceny zaczynją się od 5 zł w zależności od wartości paczki.

Nasi partnerzy oraz firmy zaprzyjaźnione

  • Przesyłki Poczta Polska
  • OLX
  • Facebook
  • Google

Dlaczego warto wysłać przesyłkę międzynarodową korzystając z serwisu 24paczki?

Serwis kurierski 24paczki powstał z myślą o przesyłkach międzynarodowych. Zadaniem 24paczki jest dostarczenie bezpiecznego, niezawodnego i prostego w obsłudze mechanizmu umożliwiającego wysyłanie przesyłek kurierskich na terenie całej Europy. Poza przesyłkami międzynarodowymi w obrębie Unii Europejskiej, nasz serwis umożliwia wysyłanie paczek z Polski do Rosji, Białorusi, USA, Szwajcarii oraz wielu innych krajów.
Oferujemy też doskonałe narzędzia i ceny dla handlarzy internetowych oraz sklepów internetowych i wszelkich firm działających w sektorze e-commerce wymagających przesyłek zagranicznych. Osoby indywidualne oraz firmy prowadzące sprzedaż za pośrednictwem Allegro lub E-Bay, moga liczyć na szczególną ofertę cenową.
24paczki to nie tylko serwis kurierski, pomagamy naszym Klientom w integracji i automatyzacji procesu przygotowania przesyłek.
Z nami Klient wyśle każdy transport niezależnie od wagi czy rozmiarów, od klasycznych paczek do 50 kg, aż do palet, kontenerów a nawet całych transportów morskich i lądowych, w tym gabarytów. Dla najbardziej wymagających Klientów oferujemy przesyłki ekspresowe po całej Europie w 48h oraz przsyłki niestandardowe, również mrożonki na suchym lodzie lub takie, które wymagają szczególnej ostrożności.

Content